#pribehyzestaze #xflow #šárka

Xflow.cz
2 min readMar 9, 2021

--

Ahoj, já jsem Šárka a poslední rok a půl jsem byla na stáži v Aspen Institute Central Europe.

Aspen Institute Central Europe je středoevropská pobočka celosvětové sítě Aspen Institutů. Jeho aktivity se zaměřují na širokou škálu témat.

Každoročním vrcholem je výroční konference věnující se dění ve střední Evropě, zvláště z hlediska vzdělávání, bezpečnosti či kvality života. Mimo konferenci pořádá institut v průběhu roku také řadu veřejných debat a expertních kulatých stolů. Další stěžejní akcí je program Aspen Young Leaders, během něhož mají úspěšní mladí lidé ze střední Evropy možnost rozšířit své znalosti, vyjít ze své komfortní zóny a spolu s dalšími účastníky debatovat a řešit důležité společenské otázky.

A na všech těchto aktivitách jsem se během své stáže podílela. Od prvotních fází plánování, výběru účastníků a hostů, přes logistiku na místě konání akce až po závěrečné psaní reportů.

Kvůli pandemii probíhala velká část mé práce i z domova, zvláště při přípravách online akcí. V tomto období jsem si ale vyzkoušela i vytváření newsletterů či přípravu a překlad různých background materiálů pro připravované aktivity.

Stáž v Aspenu mi poskytla příležitost vyzkoušet si a naučit se mnoho nových věcí a dovedností a hlavně poznat spoustu skvělých lidí.

Tým v Aspenu mě velmi vřele přijal mezi sebe a kolegové mi byli ochotni kdykoliv pomoci, když jsem zrovna nevěděla, co a jak. Nejvíce oceňuji jejich zpětnou vazbu na mnou odvedenou práci a možnost se tak neustále zlepšovat.

A taky je skvělé vidět za sebou reálné výsledky práce, ať už je to povedená debata nebo zveřejnění mého reportu na webu.

Můj čas strávený v Aspenu mi tak rozhodně přinesl mnohé zkušenosti do budoucna a stáž v tomto institutu mohu vřele doporučit.

--

--

Xflow.cz

Xflow.cz je platforma, která propojuje stážisty a firmy skrze smysluplné stáže.